Szanowni Państwo,
informujemy, iż z dniem 01.05.2015 r. zmienił się Państwa indywidualny numer konta bankowego.
Nowy numer konta bankowego znajduje się na fakturze.
Aby pobrać fakturę VAT, należy zalogować się do panelu administracyjnego tutaj: https://ebok.world.net.pl
Dane do zalogowania dostępne są na umowie.
Czy moja płatność zostanie zaksięgowana w przypadku, gdy wykonam przelew na stary numer konta?
Jeżeli zrobią Państwo przelew na stary numer konta bankowego, kwota zostanie poprawnie zaksięgowana, natomiast czas księgowania może potrwać nawet do 4 dni roboczych. Stary numer konta będzie obowiązywać do końca czerwca.
Prosimy o wpłaty na nowy indywidualny numer konta bankowego lub zmianę numeru konta bankowego przy stałym zleceniu zapłaty.
Liczymy, że nowe rozwiązanie przyczyni się do jeszcze lepszej obsługi w naszej firmie.
Dziękujemy za dokonywanie wpłat na nowy rachunek bankowy.
Pozdrawiamy serdecznie
Zespół WORLD